بومی سازی فناوری ها، با روحیه تنبلی ایرانیان! هماهنگ نباشد، از درو خارج می شود: | پرتال خبری ماهین نیوز

شهر بی در و پیکر
mahinnews.ir

تا سالهای ۱۳۰۷تهران دارای ۱۲دروازه بود: مانند دروازه شمران، دروازه دولت،
https://fa.wikipedia.org/wiki
که در این سال، به دستور رضاخان، همه این آثار باستانی تخریب، و شهر آماده پذیرش حاشیه نشینان شد. که از آن به بعد، تهران به شهر بی در و پیکر! معروف شد که هرکس می خواست: از شهر خودش قهر کند، به تهران می آمد و: یک آلونک می ساخت: دروازه غار محل تجمع: خانوارهای روستایی شد که: زاغه نشین بودند: یعنی درون پستی بلندی های زمین، حفره ایجاد کرده و ساکن می شدند. در کنار دروازه قزوین، محله یافت آباد و قنبر آباد، با خانه های کوچک و: خیابان یا کوچه های یک متری ساخته شد. دروازه شمیران سه راه علینقی بوجود آمد: علینقی سرکارگر بود و: هرکس از روستا می آمد، می گفتند برو علینقی کار پیدا کند. دروازه دولت، چهار راه سیدعلی! محل تجمع کارگران فصلی، دروازه دوشان تپه: مفت آباد، دروازه دولاب: اصفهانک و امثال آن به وجود آمد ّ برخی مکان ها هم که: روستا بود مانند ده ونک، ده نارمک شکارگاه دوشان تپه، ده فرحزاد، قریه کن، پونک، ترک اباد دربند، اختیاریه، چیذر، باغ فیض، زرگنده و امثال آن، وسیع تر شده و داخل شهر گردیدند. در برخی از آنها، هنوز بافت فرسوده وجود دارد، ولی در بسیاری از آنان تخریب، و اپارتمان سازی شده است. بقعه ها و امامزاده های زیادی هم، بودند که محل تجمع حاشیه نشینان شده و: بعدا جزو محدوده شهر یا مرکزیت محله گردیدند: مانند امامزاده صالح تجریش در منطقه یک، حضرت عبدالعظیم ری در منطقه ۲۰، امامزاده عین علی زین علی و: آستانه حمیده خاتون منطقه ۵، امامزاده سید اسماعیل زرگنده و چهار راه سیروس، امامزاده زید یافت اباد، امامزاده عبدالله و امامزاده حسن مهر اباد، امازادگان هفتاد وتن در منطقه ۱۴، پنج تن در لویزان:
http://www.emamzadeha.ir/farsi/list.aspx
با افزودن جاده کرج به عنوان: منطقه ۲۲و ۲۱ ، تهران، به صورت امروزی در آمد. شهرداران تهران، با نگرش های متفاوت، اما همگرایی ذاتی، سعی داشتند با توسعه زیر ساخت ها، این بافت های وسیع را مرتبط کنند، اتوبوسرانی و مترو که: ارتباط شهروندان را برای تردد: بین محل زندگی و کار و تفریح، آسان می کرد. در دوره احمدی نژاد، منوریل هم مطرح شد، ولی در دوره قالیباف، به بایگانی سپرده شد. شهردار جدید آقای دکتر نجفی، هنوز برنامه جامعی در این مورد ارائه نداده، ولی از تعطیل کردن خط ۷متروی تهران، می توان فهمید که با: توسعه مترو موافق نیست. ما امیدواریم که به پرونده منوریل، دوباره سر بزند و آن را، از بایگانی در آورد. امروز در کنفرانس سیستم های: برقی بالاسری این زیر ساخت ها، روش تولید و توسعه: نیروی برق ارزان بحث گردید. اگر چنین بحثهایی رایج شود، میتوان امیدوار بود که: بجای تخریب خانه ها و: توسعه خیابان ها، از فضای بالاسری، بهتری استفاده شود: ایجاد اتوبوس هوایی و منوریل، تاکسی پرنده های نفربر، و طرح های پیشرفته و یا ابداعی، میتواند بار ترافیک را کم کرده، دسترسی شهروندان را، ارزانتر و سریعتر نماید. این نوع تکنولوژی، همیشه سریعا: مورد پذیرش مردم قرار می گیرد! زیرا ایرانیان به دلیل داشتن: نفت و گاز ومعادن فراوان، و نعمت های زیاد خدا دادی، با هر نوع تسهیلاتی که: با تنبلی آنها همسو باشد، اقبال نشان می دهند! امروز در همایش فناوری های نوین، در دانشکده صداو سیما، و مرکز تحقیقات فناوری نیز، این امر مورد تاکید قرار گرفت که: اگر بومی سازی فناوری ها، با روحیه تنبلی ایرانیان! هماهنگ نباشد، از درو خارج می شود: و نمونه خارجی آن پذیرفته می گردد.
City of Abeyance and Body
By the years 1307, Tehran had 12 gates: like the gates of Shamran, the gates of government,
This year, according to Reza Khan, all these ancient works were destroyed, and the city was ready to accept the marginalization. From then on, Tehran to the city of Beyaz and the Body! It became known that anyone who wanted to: mocked his city, came to Tehran, and built a siege: the gates of the cave. The gathering place: rural households were: slum dwellers: in the posterity of the heights of the earth, created a cavity and settled Would be Beside the Qazvin Gate, Abad and Qanbar Abad neighborhoods were built with small houses and one street or one meter high street. The gate of the Shemiran was founded on three lines: Alīqī was the foreman: “Everyone from the village came to say they would go to work. Government Gateway, Syed Ali’s Four Way! The location of the gathering of seasonal workers, the Gates of Doshan Tappeh: Mofat Abad, Golat Doolab: Isfahan and the like, came into existence in some places: villages such as Ten Vonk, Ten Narmak Dashan Tepeh Shoshbar, Ten Farahzad, Qan Village, Punak, Turks Abad Darband, Optional, Chizar, Garden of Fayez, Zargand and the like, became wider and became in the city. In some of them, there is still a worn out texture, but in many of them they have been demolished and eroded. There were many monks and imams who were the gathering place of the marginalized people: later they became part of the city’s or central neighborhood: Imamzadeh Saleh Tajrish in area 1, Hazrat Abdulazim Rey in area 20, Imamzadeh Ain Ali Zin Ali and: Astana Hamideh Khatun District 5, Imamzadeh Seyyed Isma’il Zargandeh and the Fourth Way Sirous, Emamzadeh Zayed Baztabad, Imamzadeh Abdullah and Imamzadeh Hassan Mehrbad, Seventy and Twelve Aladdin in Zone 14, Five in Lovzan:
Adding the Karaj Road as : 22nd and 21st District, Tehran, as today. Tehran’s mayors, with different attitudes but inherent convergence, tried to link these vast textures with the development of infrastructure, the buses and the metro, which facilitated the communication of citizens to the traffic: between the place of living and work and leisure . In the Ahmadinejad era, Monroeil was also raised, but during the Qalibaf period, he was deposited in the archives. The new mayor of Dr. Najafi has not yet provided a comprehensive plan, but it is clear from the closure of Tehran Metro Line 7 that it does not agree with the development of the Metro. We hope to return to the file of Monorail, and retrieve it from the archives. Today, at the conference on systems: Upper Electricity of these infrastructures, methods of production and development: cheap electric power was discussed. If such debates are widespread, one could hope: instead of demolishing houses and: developing the streets, it would be better to use overhead: creating a bus and airplane, a manned airplane taxi, and advanced or innovative designs, can load Reduce traffic and make citizen access cheaper and faster. This kind of technology is always fast: it is accepted by people! Because the Iranians, because of: oil and gas, and the great bread, and the great blessings of Allah, provided with all kinds of facilities that: they are in harmony with their laziness! Today, at the New Technologies Symposium at Smooth Academy and Technology Research Center, it was emphasized that: If technology is localized, with the laziness of Iranians! It is not coordinated; it comes out of the harvest: and its external specimen is accepted.
مدينة بيونسي والجسم
ان طهران كانت ۱۲ بوابات تصل إلى ۱۳۰۷ سنة مثل شمران غيتس، بوابة الحكومة،
هذا العام، وفقا لريزا خان، تم تدمير كل هذه الأعمال القديمة، والمدينة على استعداد لقبول التهميش. من ذلك الحين، طهران إلى مدينة بياز والجسم! أن تعرف أن الجميع يريد من مسقط رأسه في العنف، في طهران، كان كوخ مصنوع: بعد مكان تجمع الكهف: الأسر الريفية ما يلي: كانت الأحياء الفقيرة: أن القمم والوديان من الأرض، واستقرت حفرة سيكون وبجانب بوابة قزوين، بنيت أحياء آباد وقنبر أباد بمنازل صغيرة وشارع واحد أو شارع متر واحد. هناك ثلاث طر جاء أليناهي فوريمان والجميع من القرية، قائلا العودة لم تجد وظيفة. بوابة الحكومة، طريق سيد علي الأربعة! عباد دارباند، اختياري، تشيزار، حديقة فايز، زرقند وما شابه ذلك، أصبح أوسع وأصبح في المدينة. في بعض منها، لا يزال هناك نسيج البالية، ولكن في كثير منها تم هدمها وتآكلها. نصب ومزار، وكثير من مكان تجمع للالمهمشة وبعد ذلك كانت حدود المدينة أو وسط حي مثل الصالحين الكريم وإعادة التأهيل في المجال الأول، حضرة عبد راي المنطقة ۲۰، مزار بينما علي زين علي وعتبة حميدة حي خاتون ۵، ضريح سيد إسماعيل بقعة ورباعية سايروس، زيد المقدسة، مقام عبد الله وحسن مهرآباد،بعين طن في ۱۴، خمسة افيزان:
إضافة طريق كاراج كما: ۲۲ و ۲۱ حي، طهران، كما اليوم. ، مع نهج مختلفة، ولكن التقارب من الطبيعة، حاول رئيس بلدية طهران لتطوير البنية التحتية، وأنسجة سياقات واسعة والحافلات وقطارات الأنفاق التي تربط المواطنين على السفر بين المنزل والعمل واللعب، وسهلة . أثناء أحمدي نجاد، مونوريل أيضا أن تثار، ولكن تحت السجاد، ودفن في المحفوظات. نأمل أن تعود إلى ملف مونورايل، واستردادها من المحفوظات. اليوم، في المؤتمر على الأنظمة: الكهرباء العلوي من هذه البنى التحتية، وطرق الإنتاج والتنمية: نوقشت الطاقة الكهربائية الرخيصة. إذا كانت هذه الحجج شيوعا، ومن المؤمل أنه بدلا من المنازل وتطوير الشوارع، والحمل مساحة دمرت، أفضل أن تستخدم لإنشاء مسارات الحافلات والقطار الكهربائي، آلات الطيران سيارات الأجرة، والتصاميم المتطورة والمبتكرة قادرة تايمز الحد من حركة المرور وجعل وصول المواطنين أرخص وأسرع. هذا النوع من التكنولوجيا هو دائما سريعة: فمن المقبول من قبل الناس! لا يتم تنسيقها، فإنه يخرج من الحصاد: وعيناته الخارجية مقبولة.
Beyonce şəhəri və Bədən
Tehran, 12 qapıları qədər 1307 il Shmran qapıları, hökumət qapısı kimi idi var
O vaxtdan bəri, Tehran şəhəri itirməyə! hər kəs zorakılıq məmləkəti istəyirdi ki, məlum, Tehranda, bir daxma idi: gecəqondular idi: kənd ev təsərrüfatlarının bir mağara toplanması yer sonra zirvələri və yerin, deşik dərələri və həll ki, Olacaqdı Qəzvin, kiçik ev ilə abad və Qanbar Abad məhəllə qapısı: bir metr küçə və ya xiyabanı inşa edilmişdir. kənd Əlinağı usta və hər kəs gəldi Go Əlinağı bir iş tapa bilmir dedi: üç yolu Əlinağı Darvazehshemiran var. Hökumət Gateway, bir kəsişməsində Əli! Abad həbsxana, isteğe, Chizar bağ lütf, spot və s, və şəhər geniş oldu. Monument və kiçik kilsə çox təcrid üçün toplanması yer idi və sonra şəhər məhdudiyyətlər və ya qonşuluq mərkəzində ilk sahəsində Müqəddəs saleh və Reabilitasiya kimi idi, Hz Abdul-ray rayon 20, Ali Zain Ali və eşik Həmidə isə kiçik kilsə Xatun rayon 5 Shrine Seyit İsmayıl spot və dörd yol Cyrus, Zaid Yaftabad Müqəddəs Abdullah Müqəddəs Shrine və Həsən Mehrabad, 14, beş Lavizan da Amazadgan yetmiş ton:
zonasında 22 və ۲۱, Tehran kimi Kərəc əlavə, bu gün idi. Tehran Bələdiyyə Başçısı müxtəlif yanaşmalar, lakin təbiətin yaxınlaşması ilə infrastrukturun inkişafına çalışdı, geniş kontekstlərdə, avtobus və vətəndaşlar ev və iş və oyun arasında səyahət qoşulmaq keçidlərinin toxumaların, asan . Əhmədinejad zamanı Monorail da qaldırılacaq, lakin xalça altında, arxiv torpağa verildi. Biz onun arxiv, yenidən döymək, tek ray fayl ümid edirik. Bu gün konfrans sistemləri elektrik körpü infrastruktur, istehsal və elektrik enerjisi inkişaf ucuz müzakirəsi idi. belə arqumentlər ümumi varsa, əvəzinə məhv evləri və küçələri İnkişaf kosmik yerüstü ümid edilir, daha yaxşı avtobus marşrutları və tek ray, taksi uçan nəqliyyat vasitələri, və qabaqcıl dizayn və yenilikçi edə Times yaratmaq üçün istifadə edilə trafik, daha ucuz və daha sürətli track vətəndaşların girişi azaldır. texnologiya bu növü, həmişə tez insanlar qəbul olunur! xarici və nümunələri qəbul olunacaq: koordinasiya deyil, həyata Drew.

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

اخبار قبل و بعد
اخبار مرتبط

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '