دانشگاه جامع علمي كاربردي | پرتال خبری ماهین نیوز
      سه شنبه - ۱۴ دی ۱۳۹۵      11780      1364 بازدید   

رییس واحد استانی بوشهر منصوب شد

دکتر محمد حسین امید سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی در حکمی دکتر حسین اسکندری را به عنوان رییس واحد استانی بوشهر منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه جامع علمي كاربردي، متن حکم سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی به شرح زیر می باشد:

جناب آقای دکتر حسین اسکندری

سلام علیکم؛

پیرو حکم شماره ۲۸۸۹/۹۵/م مورخ ۲۹/۱/۱۳۹۵ نظر به مراتب تعهد و تجارب اجرایی جنابعالی، به موجب این حکم از تاریخ سرپرستی به مدت ۲ سال به سمت « رییس واحد استانی بوشهر» منصوب می‌شوید. انتظار می رود برای تحقق اهداف کلان دانشگاه درجهت آموزش­های مهارتی، نهایت سعی و تلاش خود را به کار بگیرید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با همکاری صمیمانه سایر همکاران محترم دانشگاه، برای نیل به جایگاه دانشگاه نسل سوم در کشور، موفق و مؤید باشید.

ویدئو های مشابه

ختتامیه دومین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی با سخنرانی آیت الله جوادی آملی و اهداء جوایز بین المللی بعدازظهر امروز در موسسه اسراء قم آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، اختتامیه این کنگره بین المللی با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و پس از آن دکتر رفیعی آتانی، دبیر علمی کنگره به ایراد سخن پرداخت.

رفیعی آتانی با اشاره به این که هدف نخست کنگره جریان سازی علمی به منظور ایجاد ظرفیت های جدید در موضوع کنگره بوده است، گفت: ارائه نوآوری علمی در یک نمایشگاه بزرگ علمی در یک مکان و زمان کوتاه از دیگر اهداف این کنگره می باشد.

وی افزود: ارتباط مؤثر با دانشگاه های کشور از جمله مواردی است که در کنگره نخست وجود نداشت که در این کنگره با قوت پیگیری شده است.

دبیر علمی کنگره با بیان این که ۱۰ کمیسیون تخصصی با محوریت مراکز دانشگاهی برای برگزاری دومین کنگره علوم انسانی اسلامی تشکیل شد، ابراز داشت: برگزاری نشست های علمی و اداره کمیسیون در روز برگزاری کنگره از جمله وظایف دانشگاه های مربوطه بود.

رفیعی با تاکید بر این که محصول مجموعه این تلاش ها ۵۰۸ چکیده مقاله و ۴۰۵ مقاله بوده است، گفت: انتشار نشریه علوم انسانی اسلامی صدرا و برنامه های تلویزیونی بر فعالیت های کنگره اهمیت زیادی بخشیده است.

وی با اشاره به این که علامه مصباح یزدی و جوادی آملی از علمای تاثیرگذار در حوزه تولید علم می باشند، اظهار داشت: علم حقیقی و کامل برابر با علم اسلامی است و در آینده با تکمیل و گسترش علوم اسلامی، قید اسلامی از این واژه برداشته می شود.

دبیر علمی کنگره با بیان این که امروز جایزه جهانی به سه نفر از افراد شناخته شده اهدا می شود، گفت: آیت الله اعرافی با ارائه نظریه پردازی تخصصی در حوزه تعلیم و تربیت اسلامی، حجت الاسلام عباس موسویان با ارائه نظریه پردازی موفق در حوزه بانکداری اسلامی و همراهی با نظام بانکی و دکتر مسعود العالم جودری براساس مبانی اسلامی در قلمرو اقتصاد به طرحی روشن رسیده اند، که موفق به دریافت جایزه شده اند.

وی در پایان افزود: کنگره سوم با همکاری علما و دیگر اندیشمندان با کمیت و کیفیت بیشتری برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر درهمایشی با عنوان «تاثیر موبایل بر آینده صنعت بانکداری» گفت: اگرچه هنوز یک کیف الکترونیکی تایید شده از سوی بانک مرکزی نداریم اما به زودی بانک مرکزی چنین تعریفی ارائه خواهد داد. چرا که هزینه تراکنش‌های ما دارد کمرشکن می‌شود.

ستاد خبری نمایشگاه تراکنش ایران- مسیح قائمیان دیروز در این همایش که در جریان نمایشگاه تراکنش برپا شد، گفت: یکی از چالش‌های مهم شبکه بانکی، چالش پرداخت است. در بسیاری از بانک‌ها حدود ۶۰ درصد از هزینه بانک صرف دریافت و پرداخت می‌شود و تقریبا از این مبلغ، پول زیادی عاید بانک‌ها نمی‌شود. هدف از پرداخت‌ها فقط ارائه خدمت به مشتری است تا برای مشتری دسترسی و سرعت لازم را فراهم شود و البته این موضوع باعث می‌شود که مبالغ نسبتا کوچک در اختیار مشتری قرار بگیرد.
وی با اشاره به اینکه باید سرویس دریافت و پرداخت را برای منابع کوچک هم در نظر بگیریم، گفت پرداخت و دریافت‌های کوچک بیش از ۹۵ درصد سرویس‌های بانکی را به وجود می‌آورند و سرعت بالایی را می‌طلبد.

قائمیان با بیان اینکه روزانه حدود ۱۶ میلیون نفر گردش‌های کوچک انجام می‌دهند، ادامه داد: هرچه مبلغ کمتر باشد نیاز به سرعت بیشتر حس می‌شود.
وی با مرور تفصیلی بر تاریخچه پرداخت در ایران گفت: در گذشته پرداخت در ایران عملا روی سکه و پول خرد گردش می‌کرد. در روش‌های سنت، شیوه‌های پرداخت بسیار ساده و پیش‌پا افتاده بود.

مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر با تاکید بر اینکه گوشی‌های موبایل مناسب‌ترین بستر را برای پرداخت‌های بانکی فراهم می‌کنند گفت: به دلیل استفاده مداوم افراد، گوشی‌های، مناسب‌ترین وسیله برای خدمات پرداخت است. موبایل ابزاری است که شما جا نمی‌گذارید. موبایل مثل یک کارت است و ابزاری ا‌ست که شما را به راحتی به سیستم وصل می‌کند.

قائمیان با بیان اینکه اولین پرداخت‌های موبایلی به وسیلهUSSD بود، گفت: این کدهای دستوری کارایی خود را داشت اما زیبایی پرداخت‌های پیشرفته‌تری مانند QR و NFC را نداشت.
وی با مرور تاریخچه استفاده از دستگاه ATM به پیشرفت‌های ایجاد شده در این حوزه اشاره کرد و گفت: در گذشته برای استفاده از ATMباید حسابی جداگانه باز می‌کردیم، اما به مرور توانستیم این ارتباط را بین حساب‌ها برقرار کنیم.

قائمیان ادامه داد: پرداخت‌های مختلف مثل علی بابا مزیت‌های مخصوص به خودش را اما هیچ‌کدام از این مکانیسم‌ها کانال واحد ایجاد نمی‌کردند و هرکدام نیاز به یک سرویس داشتند. اما اگر در این بین می‌خواستیم به یکDevice دیگر منتقل شویم عملی نبود و باید از ابتدا شروع می‌کردیم.
وی گفت: اگرچه هنوز یک کیف تایید شده توسط بانک مرکزی نداریم؛ اما به زودی بانک مرکزی چنین تعریفی ارائه خواهد داد. چیزی که الان داریم یک مکانیسم شتابی است که در حجم وسیعی کار می‌کند. شاید به صلاح است که حتما در آینده کیف پول داشته باشیم. چرا که هزینه تراکنش‌های ما دارد کمرشکن می‌شود.
وی ادامه داد: گردش مالی کیف پول رشدی تصاعدی اما آرام دارد و این نشان می‌دهد که استفاده از کیف موبایل کم‌کم زیاد می‌شود و حجم گردش‌ها و استفاده کاربران از اینترنت موبایل هم افزایش پیدا کرده است.

قائمیان در پایان درباره ویژگی‌های کیف پول خوب گفت: یک کیف پول خوب باید پرداخت و دریافت را به راحتی انجام بدهد. همچنین بتوان با آن پرداخت آفلاین انجام داد. اینکه بتوان به وسیله آن در شبکه‌های مجازی پرداخت‌های خرد را انجام داد. همچنین بتوان دستور صادر شدن کارت هدیه را داد و خدمات فیزیکی را بعدا دریافت کرد

فاصله بین اروپا و آمریکا، اقیانوسی به طول هزار کیلومتر و: عمق حداکثری هفتاد متر می باشد. لذا حفر تونلی مانند تونل مانش، می تواند راه خشکی بین دو قاره را ایجاد نماید. اگر با دستگاههای حفاری: تی بی ام، به قطر۹متر و با سرعت: ساعتی ۲۰متر، تونل حفر و خاکهای ان پرس شده، و بتن ریزی شود، در عرض صد روز، دو بندر اسپانیایی و سانفرانسیکویی، به هم وصل شده و مردم با قطار و خودرو، میتوانند این مسیر را طی کنند. برای اطمینان از نشست آب، میتوان به موازات آن سطح اقیانوس را هم با خریم ۲کیلومتری بتن ریزی نمود، و لوله های انتقال برق و نفت را از آن گذراند.
اگر در هر صد کیلومتر، یک ایستگاه تاسیس شود، بر حسب عمق آب حداکثر، ساختمان های ۲۰طبقه را تشکیل می دهند، که میتواند در بدنه خود با استفاده از: شیشه های سکوریت چند جداره، محیط آکواریوم طبیعی درست کرده، و در بالای آن با جزیره مصنوعی، مناطق گردشگری اقیانوس آرام را توسعه داد.
اگر فاصله این ایستگاهها را، از یونولیت یا کره های بادی، و یا اجسام سبک تر از آب پر کنیم، جاده روی آب درست می شود: برای تردد خودرو های سبک.
Multi-Atlantic link
Between Europe and America, over thousands of kilometers and the ocean: a maximum depth of seventy meters. The tunnel like the Channel Tunnel, can cause overland between the two continents. If the devices Drilling: T-BMW, with a diameter of 9 meters and a speed: h 20 m, dug tunnels and soils of the press, and the concrete is, within a hundred days, two port Spanish and San Francisco Yi, joined together and people train and car, can travel the route. To ensure the water summit, in parallel to the surface of the ocean can also buy 2 kilometers of concrete, electricity and oil pipelines and spent it.
If every hundred kilometers, a station be established, based on water depth up to construction of 20-storey form, which can in its body by means of: Glass Tempered loggias, environment, natural aquarium created, and on top of it with artificial islands, developed tourist areas of the Pacific ocean.
If the distance the station from polystyrene or butter wind or fill objects lighter than water, the water will be ok roads for vehicle traffic light.
رابط متعدد الأطلسي
بين أوروبا وأمريكا، على مدى آلاف الكيلومترات والمحيطات: أقصى عمق سبعين مترا. نفق مثل نفق بحر المانش، يمكن أن يسبب برا بين القارتين. إذا كانت الأجهزة الحفر: T-بي ام دبليو، التي يبلغ قطرها ۹ أمتار وتصل سرعتها: ح ۲۰ م، وحفر الأنفاق والتربة الصحافة، والخرسانة، خلال مهلة المائة يوم، وهما ميناء الإسبانية وسان فرانسيسكو يي، انضم معا، والناس قطار وسيارة، يمكن أن تسير على الطريق. لضمان قمة المياه، بالتوازي مع سطح المحيط ويمكن أيضا شراء ۲ كيلو متر من الخرسانة والكهرباء وخطوط أنابيب النفط وقضى عليه.
إذا كان كل مئة كيلو متر، سيتم إنشاء محطة، على أساس المياه عمق يصل الى بناء شكل مكون من ۲۰ طابقا، والتي يمكن في جسمها عن طريق: المقطع الزجاج المقسى والبيئة والحوض الطبيعي التي تم إنشاؤها، وعلى أعلى من ذلك مع الجزر الاصطناعية، وضعت المناطق السياحية في المحيط الهادئ.
إذا كانت المسافة المحطة من البوليسترين أو الزبدة الرياح أو ملء الأشياء أخف من الماء، فإن الماء يكون الطرق طيب للضوء حركة مرور السيارات.
پسند
نمایش واکنش‌ها یبیشتر
نظر دادن
اشتراک‌گذاری
Buffer

۱۷ مهر ۱۳۹۶ 0 1816 بازدید  
۲۰ شهریور ۱۳۹۶ 0 2722 بازدید  
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ 0 5385 بازدید